martes, 13 de marzo de 2012

Primeres impressions



El meu grau de compromís davant d'aquesta assignatura es elevat degut a la importància i a la aplicabilitat dels conceptes i eines que es treballaran. No em sento prou preparada per a defensar els meus coneixements previs davant d'un tribunal, ja que aquest és un àmbit de constant canvi i renovació, i per tant no em sento prou preparada. Òbviament els meus esquemes canviaran al llarg d’aquest curs ja que aprendré coses noves, les quals podré aplicar en un futur.

Les primeres impressions són força bones. Començo l'assignatura amb ganes d'aprendre i de reflexionar sobre els conceptes i les relacions entre societat, educació i tecnologia i ciència. Tot i això considero que hi ha preguntes prescindibles. Possiblement sóc jo mateixa que no he entès bé l’enunciat però en masses preguntes se’ns demana el mateix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario