domingo, 17 de junio de 2012

Informe de síntesi. Introducció


Aquest informe es planteja com un recull, no tant de les activitats realitzades al llarg de l’assignatura, sinó en el valor i significat que atribueixo als conceptes clau que envolten la matèria de les Noves tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació.

El meu grau de compromís davant d'aquesta assignatura segueix sent, tal i com el vaig descriure a inicis del curs, elevat degut a la importància i a la aplicabilitat dels conceptes i eines que es treballaran. D’aquesta manera els meus esquemes i conceptes sobre els temes bàsics de l’assignatura estan evolucionant i modificant-se segons el que vaig llegint, reflexionant i entenent.

Aquest informe, com ja he esmentat anteriorment pretén ser un recull de les l’experiència que ha suposat dur a terme les tasques de l’assignatura. Així doncs, en aquests es sintetitza el coneixement conceptual que he elaborat a partir de l’estudi de l’article de Domenech i Tirado, dels mòduls 1 i 2.1 de l’assignatura i de les diferents informacions dels fils presentats en el debat.

Aquest informe és un document estructurat amb una introducció, amb un desenvolupament que inclou dos diferents apartats: el comentari del mapa conceptual de l’Avaluació Inicial i el comentari del mapa conceptual de la PAC 1.

En el primer apartat del desenvolupament, faig referència a tot allò que entenia a l’avaluació inicial per Ciència, Tecnologia, Societat i Educació i els lligams que existeixen entre dits conceptes.

En l’apartat del comentari del mapa conceptual de la PAC 1, explico les relacions que entenc entre aquest conceptes i altres esquemes transcendentals per entendre la Societat en la que vivim, tot interrelacionant-los entre ells.

Per acabar exposo les meves conclusions fent referència a tot allò treballat al llarg de cada una de les activitats que formen la pràctica, tant els seus continguts teòrics, com les meves reflexions i aportacions. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario