Aquest informe es planteja com un recull, no tant de les activitats
realitzades al llarg de l’assignatura, sinó en el valor i significat que
atribueixo als conceptes clau que envolten la matèria de les Noves tecnologies
de la Informació i la Comunicació en Educació.
El meu grau de compromís davant d'aquesta assignatura segueix sent, tal i
com el vaig descriure a inicis del curs, elevat degut a la importància i a la
aplicabilitat dels conceptes i eines que es treballaran. D’aquesta manera els
meus esquemes i conceptes sobre els temes bàsics de l’assignatura estan
evolucionant i modificant-se segons el que vaig llegint, reflexionant i
entenent.
Aquest informe, com ja he esmentat anteriorment pretén ser un recull de les
l’experiència que ha suposat dur a terme les tasques de l’assignatura. Així
doncs, en aquests es sintetitza el coneixement conceptual que he elaborat a
partir de l’estudi de l’article de Domenech i Tirado, dels mòduls 1 i 2.1 de
l’assignatura i de les diferents informacions dels fils presentats en el debat.
Aquest informe és un document estructurat amb una introducció, amb un
desenvolupament que inclou dos diferents apartats: el comentari del mapa
conceptual de l’Avaluació Inicial i el comentari del mapa conceptual de la PAC
1.
En el primer apartat del desenvolupament, faig referència a tot allò que
entenia a l’avaluació inicial per Ciència, Tecnologia, Societat i Educació i
els lligams que existeixen entre dits conceptes.
En l’apartat del comentari del mapa conceptual de la PAC 1, explico les
relacions que entenc entre aquest conceptes i altres esquemes transcendentals
per entendre la Societat en la que vivim, tot interrelacionant-los entre ells.
No hay comentarios:
Publicar un comentario