domingo, 17 de junio de 2012

Mapa Argumentatiu. Conclusions


Com a mode de conclusió cal dir que l’activitat duta a terme ha estat molt útil i enriquidora en el sentit que ha servit per a parlar i reflexionar sobre el propi procés d’ensenyament- aprenentatge, és a dir, doncs metacognició.

D’altra banda, també ha esta útil per mostrar, de manera contextualitzada, la implicació i importància de les noves tecnologies de la comunicació i la informació en i per a la educació d’avui; amb la utilització d’eines com les citades a l’informe i al llarg de la PAC 1.

Una altra conclusió a la qual podem arribar és la rellevància de la col·laboració en l’aprenentatge. Som éssers socials i com a tals, necessitem dels  demés per a modular i crear desenvolupament, queda totalment exemplificat en el present document la utilitat de les TIC en aquest model constructiu col·laboratiu.

Relacionat amb el tema de l’argumentació, no puc deixar de mencionar la importància que en altres sistemes educatius té l’argumentació i com el nostre sovint sembla “tocar-ho de puntetes”. Aquest informe ha servit, a part de per mostrar la transcendència de l’argumentació per a configurar l’aprenentatge, la facilitat d’estratègies i eines que permeten el seu treball.

Ara mateix tan sols queda seguir treballant en el procés de la construcció de coneixement, i emprar aquestes eines en un futur. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario