Projecte: I don’t know how to use an interactive whiteboard
|
Data: 25/05/12
|
Sessió: 1
|
|||
Objectius:
Ser conscients del
coneixement previ que tenim
Definir la pissarra
interactiva i la seva funció
|
Competències:
- Communicativa, virtual, digital
|
||||
Conceptes
|
Tasques i activitats
|
Observacions
|
|||
Comunicació, era digital, virtual, xarxes socials...
Power Point, diapositiva, IWB, noves tecnologies,
software, tecnodeterministes, Cmap, rúbrica, sociodeterministes, problema,
aprenetatge signifcatiu, contextualització...
|
Tasca 1: Introducció del projecte.
|
Coneix alguns recursos, d’altres li sonen, d’altres no
sap utilitzar. Ella també es presenta.
|
|||
Individual, interacció.
|
Temps: 15 minuts
|
||||
Recursos: vídeo de presentació, facebook, blog (Annex 1
i 2)
|
|||||
Descripció: Presentació dels diferents materials que
serveixen per a comunicar-me virtualment i analitzar com poden servir dins
l’àmbit educatiu.
|
|||||
Tasca 2: Introduir la temàtica.
|
Està motivada i exposa el seu pensament a través del
guió del power point.
|
||||
Individual, interacció.
|
Temps: 25 minuts
|
||||
Recursos: Power point (Annex 3)
|
|||||
Descripció: Presentació del power point realitzat que
permetrà situar el coneixement previ que es disposa.
|
|||||
Tasca 3: Rubrica.
|
No coneixia el programa Rubistar però se’n surt molt bé
amb la seva utilització.
|
||||
Individual, interacció.
|
Temps: 20 minuts
|
||||
Recursos: Rubistar (Annex 4 i 5)
|
|||||
Descripció: Formular un seguit d’objectius que es volen
assolir i crear una rúbrica.
|
martes, 19 de junio de 2012
Projecte. Descripció. Sessió 1
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario